wtorek, 15 września 2015

Urodzinowe chorągiewki

Kochani dzisiaj mam dla Was kartkę, którą sama podaruje bliskiej mi osobie z okazji urodzin! Kartka w różnych odcieniach różu tak aby przypadła do gustu nowej właścicielce.

Jak widzicie pojawiło się w niej dużo chorągiewek, a to wszystko za sprawą mojego wykrojnika z Craft Passion.

Kartka powstała ze ścinków papierów mojej ulubionej kolekcji.


Moja praca wędruje na urodzinowe wyzwanie Craft Passion
 

Z okazji pierwszych urodzin chciałam życzyć całej załodze Craft Passion kolejnych sukcesów i kolejnych stu lat!

Pracę zgłaszam również na wyzwanie Skarbnicy Pomysłów

 
 
 

8 komentarzy :

  1. Ale świetne banerki powstały za sprawą tych chorągiewek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mnogość chorągiewek, fajna girlanda z nich powstała. Kartka jest śliczna :) Bardzo dziękuję za udział w urodzinowym wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na ścinki i świetna kartka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu - DT AltairArt i Skarbnica Pmysłow :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na wykorzystanie ścinków :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, piękna kolorystycznie! Dziękuję za udział w zabawie CraftPassion ;-D Dziękujemy za życzenia...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka